Hanımlar, şuan 31 Haftalık Gebeyim ve 1 aydır geçmeyen enfeksiyonum var. Sürekli gidip geri geliyor tekrarlıyor. İç çamaşırımı sık sık değişiyorum, fazlasıyla su içiyorum ama yine geçmiyor. Doktorun verdiği birkez kullanmalik tozu kullandım ama idrarımı tutamıyorum o yüzden işe yaramıyor, bir çare bulan var mı hiç aranızda lütfen banada diyin kafayı yemek üzereyim