Kiymetyildiz ayda 1 gidiyorum doktor kontrolüne. Kontrolden geldiğimde ilk hafta yiyorum 😄2. Haftada biraz biraz yiyorum. 3.4 hafta frenliyorum tartıda çok çıkmayayım da psikolojik olarak kendime baskı yapmayayım diye 🤣🤣🤣 34. Haftadayım 8 kg aldım geçen tartıldım daha tartılmaya korkuyorum 🫠 ama şu var gereksiz yemedikten sonra alınanlar veriliyor canım. Hani bazısı 2 canlıyım 2 kişilik yemem lazım diyor ya işte onlar maalesef bize yapışıp kalıyor. Ben mesela bi sabah kahvaltı da ekmek yerim diğer öğünlerde yemem. Normalde de böyleydim.