Bende kilo kaynaklı yumurta tembelliği vardı. Hemen öncesinde rahimdeki polibi histeroskopi ile almışlardı. Ameliyat sonrası ilk ay klomen kullandım. Yumurtam gelişti ama çatlamaz çok tembel diye çatlatma iğnesi de verdi doktor. O ay hamile kaldım çok şükür 4. Ayı tamamladık 5. Ay içerisindeyiz ve sorunsuz ilerliyor