merhaba kızlar şöyle bir olayım var … 24 martta kimyasal gebelik geçirdim 31martta beta sıfırlandı yani 0,6 olmuştu… herneyse burda sorun yok peki ya hastaydim şansa dün doktora gittiğimde beta için kan da verdim 33.5 çıktı ??? şoktayım kimyasaldan sonra birkez düşündk tutmuş olabilirmi ?? tekrar 2.ye kimyasal gebelik olmasin 😭😭 ((( Bu arada adetime bir gün kala çıkan sonuc 33.5))) yukselirmi ???? dusuncelerinizi istiyorum lutfen cok onemli …. dr gitmek istemiyorum korkuyorum tekrardan kimyasal olmasin