Merhaba kızlar ben femara kullandım ve daha sonrasında 12 gün doktorum gelmemi istedi ve 2yumurtam olgunlaşmış sonrasıda catlatma ignesi ovitrelle oldum 13gun sonrada gebelik testti yapmamı söyledi doktorum sizde nasıl oldu acaba şimdide kasık ve bel ağrım war 10gundeyim hamileyimdir inşallah sizde nasıl ilerledi tedaviniz