-ezgi- Merhaba arkadaşlar, sezaryenden çıktığımdan beri sağ el baş, işaret, orta ve yüzük parmağımda karıncalanma kaldı. 16 gün oldu doğum yapalı. Böyle Bi şeyle karşılaşan var mı?