Kızlar naber?Kızlar benim ilk gebelik olucak 35 haftadayim.Bugün bebek alis-verrisimi yapdim.Yuruyus yapdim biraz falan ondan oldugunuda dusunmuyorum ama simdi az once tualete gideceksim çamaşırıma böyle afedersiniz yapışkan kıvamlı bisey gelmişş.Rengide bildigimiz normal akıntı rengi gibi biraz sarımsı.Yani pembe veya kahverengide degil.Acaba nisanmi o.Googleden arasdirdim ben nisan diye dusunuyorum ama basina gelenler daha iyi biliyordur nisan ola bilirmi sizce?