Esmanilsu Kızlar bu mesajı anlayan varsa bana yazabilirmi biz hastaneye ödeme yaptım sgk benden tekrardan mı ücret aldı
Esraesra08 Esmanilsu senin sağlık güvencen olduğun tedaviyi karşılamış ama bu özel hastaneler hem devletten hemde hastadan alıyor yani senden almış sgk danda almış bence sağlık bakanlığını arayıp bu konu hakkında bilgi ver usulsüzlük varsa paranı alabilirsin belki iade
CeydaST Esmanilsu devlet hastanelerinden bana geliyor da ben para ödemiyorum. Hem ödeyip hem neden gelir bilemedim muhatabı kim acaba bunların. Bir de tarih ne yazıyor o gittiğiniz tarih mi
Orucu12 Esmanilsu geliyor canım özele gidiyorsun sanırım sgk senin payın dısında ödeme yapıyor hastaneye bilgi mesajı banada geliyor
Nurdan11_ Esmanilsu özel hastanede tedavi gördüğüm zaman sgkdan bana da böyle mesajlar geliyor. Önemsiz. Bilgilendirme mesajı sormuştum bende
Gumus25 Esmanilsu sgk anlaşmalı Bi ozel hastaneye gitmişsin demekki. Sgk Bi kısmı karşılar üstünü siz ödersiniz. Bi sıkıntı yok yani
-_Esra_- Hayır SGK diyor ki Ben senin adına bu kadar rakamı hastaneye ödedim. 170’i arayıp bilgilendirin bence Sen zaten gördüğün hizmetin karşılığını ödemişsin SGK ne parası ödedi onu tam olarak anlayamadım başka bir iş var bence bu işin içinde
Orucu12 Esmanilsu özel hastaneler sizden bir kısmını sgk dan bir kısmını alıyorlar o yuzden sgklı mısıız dıye sorarlar sgksız daha fazladır ödeme normalde normal bir durum bu yanı benim hemtamamlayıcı sigortam hemde sgklıyım ona ragmen her tedavı sonrasında gelir bu sekilde bildiri mesajı
Esmanilsu Nurdan11_ ama sgk doğum paramdan kesilmiş büyük ihtimal çünkü eksik yatmış sgkyı aradım telefon bir türlü açılmadı
Dilekmdky Aldıgınız hizmetin bedelini bilgilendiriyor ödemeniz için vs değil. Bende ne zaman devlete gitsem bilgilendirme msjı olarak geliyor ama bu tutar çok fazla masıl bir tedavi gördünüz
Esmanilsu Gumus25 o zaman hastane 10 bin ödemiş oluyorum aslında dogum ücreti 5 bindi şimdı napayım hastaneyemi gitmeliyim