Maide-44 yesmkaya-3 Evet canım bire bir aynısını yaşadım yüzde seksen erkek dedi özele gittiğim doktor ertesi ay gittiğim de kız dedi başka doktora gideceğim hafta içi bakalım ne diyecekler
Gizemmiray35 yesmkaya-3 benimde aynı senin gibi yıllar önce iki doğum yaptım 4 aylıkken kız dediler bir daha da değişmedi banada 20 kadar erkek detaylı da kız dediler bi daha gittiğimde değişir mi çok merak ediyorum
Prenses016 Tugbaasafemir hayırlı olsun canım Rabbim hayırlı evlat etsin yüzünü hep güldürsünler inşallah 🥰💙 valla oğlum annesine aşık oh ne güzel sana aşık birsürü adam olucak evde 😍
Prenses016 Tugbaasafemir çok iyi anlıyorum canım senin kurduğun bütün hayalleri bende kurdum ama nasip işte napalım kuzum. Bütün torunların kız olur hepsine de sen bakarsın belki 😂 belki bize öyle nasip olacak kız torun 🙈😅
Biranneikibebek_ yesmkaya-3 ay bugün başıma geldi çıkıntı var bayağı belirgin bende gördüm ama doktorum emin olamıyorum dedi kız diyelim ama bekleyelim tekrar bakalım cinsiyetine dedi 15 haftalığız