Bebeğime 12.haftadan 20.Haftaya kadar kaç defa gittiysem erkek denildi daha sonra devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdiğimde kız olabilir dedi doktor daha sonra merak ettim doktoruma çıktım tomurcuğu var eğer bu büyürse erkek büyümezse kız dedi iki hafta öncesi 18 haftamda gittiğimde bak annesi pipisi dedi iki doktor da belirsiz konuşunca özeldeki doktoruma geri kalkıp gittim o doktorumda daha önce erkek demişti durumu anlattım gel bakalım dedi baktı oda belirsiz bir şekilde kıza benzetti git bir ay sonra gel dedi netleştirelim şuan 24.haftam bitti cumartesi gidecem sizde bu şekilde tirajikomik bir durum yaşadınız mı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️