bacımsular pkosluyum ve erkek tipi tüylenmem var inanın eşimden utanıyotum ya ağdayla alıyorum aynı hafta kök veriyor kilo sorunumda yok sakallarım var hee gün epilasyon aletiyle alıyorum ama bu sefer dün aldıklarım çıkmak üxere olduğu için sert kökü oluyor ben napcam lazer deseniz etki etmiyo bu jormonu düşüren ilaç tedavi yokmu bari tüyler geç çıksa kalıcı bişeyi yokmu bunun adetimde düzenli yeni doğum yaptım aynı zamanda bi an önce şu tüylenmeye çözüm istiyorum ama yok