Deletedmom_116 Kizlarr dedimki doğum gelmiş çatmış ondan önce bı Düzen yapayım temizlik tamamlnasin😂😂 siyah ankastre ocağın parlamiyo bir türlü simsiyah Çözümü önerisi olan varmiggg😬😬
Sila66 Deletedmom_116 sıyah ocak pısmanlıktır nskdjffkfkfkk ben beyaz aldım sıyah geldı sonra dedık degıstırmeyelım guzel hay😂 neyse ıste ben sprey kopukle sılıyorum domestosun mutfak ıcın olanı 🤦🏻♀️🤍😂
beyzacmvrc Deletedmom_116 benimki beyaz. Ama benimde o demir kısımları varya onlar parlamiyo bi tuhaf olmuşlar. Onun içinde beyaz sirkeyle karbonat döküp bekletiyolar. Onu denicem bende. Sende beyaz sirke dök.azcik ocağa üstüne de karbonat serp bakalım öyle sil belki cam kısmında da işe yarar 😅
Deletedmom_116 Minisanne12 gerçekten faydası oluyomu ya Yoksa çöpe atcam ocağı😂😂😂psikolejini bozdu kaç kere siliyorum parlasın diye temiz ocağı 😬
Deletedmom_116 Sila66 parlamiyo anam Kicim cikiyo o parlamiyo😬😂Onun yüzüne gobegimle tezgahı dogusturuyom😂😂😂
Deletedmom_116 Sila66 duzgunde yapsam kötüde yapsam parlamiyo bu😂😂Daha senesi dolali iki ay oldu Ona ugrastigim kadar ev temizligim durmuyo shahaha
Deletedmom_116 Sila66 Valla beyazda farksız değildir a kendine göre en iyisi Ocak yakacam dışarı olmucak böle sjsjsj
Kuzeymiraa Deletedmom_116 bebe yağı kesinlikle 😀 temizleyip en son aşama panukla veya peçeteyle sürün vallahi mis gibi oluyor senelerdir yaparım