Selam kızlar boş gebelik geçiyorum doktorum kendim düşürmemi beklememi istedi çok müsait durumun kendiliğinden düşürmeye dedi ama hala kanamam başlamadı şuan tam 10 +6 dayım haftaya salı günü tekrar görüşücem doktorla bu gidişle kürtaj olucam gibi duruyor korkuyorum açıkçası vakum yöntemiyle kürtaj yapılacak eğer olursam. Sizler de böyle vakum yöntemiyle kürtaj oldunuz mu olduysanız nasıl oldu süreç ve kürtajdan ne kadar sonra hamile kaldınız ?