merhaba 🌸 6 hafta 1 günlük gebeyim bugün kalp atışımızı duyduk..bununla birlikte de kanama odağının oluştuğunu ve korkacak bir şey olmadığını çoğu kadında görüldüğünü söyledi doktorum..her kanama düşük değildir ..içini ferah tut bebeğini strese sokmaya değmez 🥰🥰🥰🥰mutlaka doktorunuzla görüşün bu konuyu en yakın zamanda 🙏🏻