Osse Abcd ya benimde göğsümün ucunda böyle delik delik birşeyler çıkıyor sıkınca sanki yağ bezesine benzer ne acaba onlar
Abcd Haticeyildiz ya iyi birsey yani canim cok tesekkur ederim kuruyup dökülüyor sasirmistim bende sari sari
gizemmm Abcd normal bende 20. Haftada başlamıştı Kuruma dökülme de oldu 36. Haftadan önce bi şey sürme dedi doktorum doktorunuza danışın uygun bi nemlendirici söyle göğüs ucu için Bana lansinoh kullan dedi 36. Haftadan sonra
Werwe Abcd cnm sakın elleme o enn faydalı sut o zmnla durur eger akıosa inş akmaz cok bebege işk kiloyu o sut veriyor en yaglı zmnı cunku
semagzl Osse ay onu skmayin o bebegin emecegi ilk sut cok onemli herkezde var o ilk sut cocugun gelisimi acisindan cok onemliymis bilginiz olsun 😉
betulcagri gizemmm lansinoh bitkısel canım hıcbı zararı yok ben basından beri göğüslerim aktıgı ıcın kullanıorm cok rahatlatıyo yumsacık oluyo doktorumda tavsıye etti sorunsuz kullanılabılır emzirirken bıle kullanılor bebege hıcbır zararı yok
Werwe O kutuma dökülme cildi yenilio bebek emecegi içn gögus doguma hazrlnıo yaradan rabbime hamdolsun herseyi ne guzrl yaratmış🙂
Minnosunannesi Osse bendede var 21. Haftadayım şuan bayadır var . Bide kaşınıyor meğer sürmüş canım o 🙈
Osse semagzl çok teşekkür ederim ben bilmiyordum süt geliyor falan dediklerinde bende niye gelmiyor diyordum meğerse oymuş nasıl sevindim 🤣