1998_irem Güzel anneler ben daha hamile değilim ve dört yıldır panik atak hastasıyım. Antidepresan kullanıyorum sizce hamilelikte bu sıkıntı olur mu? İlaç içmediğimde çok kötü oluyorum hemde aşırı derecede. Hamile olupta antidepresana devam eden var mı?
annesiylebali 1998_irem sıkıntılı diye biliyorum öncesinde ilacı bırakmanız lazım sanırım ama emin değilim ben, bence doktorla görüşün buradan fikir almaktansa çünkü ciddi sonuçları olabilir♥️
Ceren-12 1998_irem benimde anksiyetem ve okb var kullandım ilaçlar ağır dozlu hamile olduğumu öğrendim anda bıraktım kullanmıyorum kas ağrım oluyor ama gebelikte kullanılmıyor çok kötü hissediyorsan dr anlat durumu ona göre düzenleme doz ayarı yapa bilir
Sumyduman 1998_irem çoğu kişiden bırakmak zorunda kaldıklarını duydum yerine doğal ilaçlar kullananlar var. terapi görmeden hamile kalmazsanız daha iyi olur. Ben ilaç kullanmıyorum ama panik atak var hamile kaldığımdan beri sürekli boğuşma halindeyim. Hamileliğim bu sebeple zor geçiyor. Bugün doğal bir vitamine başladım depresyona ataklara iyi gelen inşallah 1-2 haftaya etki eder diye bekliyorum. sizin de zor geçerse kaldıramayabilirsiniz elbet geçer 9 Ay ama bazı anlar felaket gibi 🙄 yine doktorunuz DHA iyi yönlendirir
-_Esra_- Bence tedavinizi bitirip daha sonra çocuk düşünmelisiniz sağlıklı bir kafayla sağlıklı çocuklar yetiştirilir. Çok geçmiş olsun 💐
elifkaya1 Bende aynı sen gibiyim ilaç içmeyince kötüyüm hamile kalmak istiyorum Ama ilaçlada korkuyorum