Bende de olmuştu kuzum. Doktor erken başlamış bel ağrıların demişti . Sanırım düşük riskim vardı Protestan kullandım bir süre işten ayrıldım . Evde dinlendim . Şuan 18+5 im hala ağrım oluyor yattığım yerden kalkmakta zorluk çekiyorum. Acaba fıtık mı var o mu baskı yapıyor diye düşünüyorum çok erken başladı çünkü benimde