Esma1afra Kızlar kızımı günü geçtiği için açılmam olmadı sezeryan yaptım şimdi ikinci hamileliğim bebek iki hafta önden gidiyor diyorlar sezeryan gününü kaçıncı haftaya veriyolar ortalama Şuan 32 haftalık hamileyim
Zuzununannesi01 Esma1afra aynı haftadayız çevremdekiler 38 dedi bende sormadım doktora erken doğum riskim var benimde Çarşamba günü kontrolüm var soracam bende
Zuzununannesi01 Esma1afra benim 10 gün önden gidiyor acaba adet tarihine göre mi alır yoksa bebeğin gelişimine göremi
guzelanne01_ Esma1afra 31 im canım bende ikinci sezeryanım olacak 38 39 arası ikinci sezeryanı yapıyorum dedi doktorum sen önden gidiyorsun 32 sin 34 olmuş oluyorsun ozaman öylemi benim. Arkadaşımında önden gidiyordur 1 hafta önden gitmesini baz aldı doktor 39 da aldı
guzelanne01_ Zuzununannesi01 bebeğinin gelişimine göre benim geç döllenmeydi 10 günlüktü fark aynen 12 haftama kadar aynıydı 12 den sonra 10 gün ileri oldu şuan doktorum bunu baz alıyor
Bet1 guzelanne01_ benim 1 hafta önden gidiyor benim de 2. Sezeryan olacak 38+0 da istiyorum ben erken doğum riskim de var zaten acaba o zamana alır mı doktor
nuzunismail Esma1afra Benim de 2. Sezeryan olacak ilkini 39+3 de oldu ikinci içinde 39+2 ye gün aldım
Zuzununannesi01 Esma1afra benim de tersti dönmüş başı aşağıda dedi doktor Çarşamba tekrar gidecem doktor sürekli takip ediyor erken doğurma bu defa diyo 😂