aylasennn kaç çıktı güzel annecim ben de dün yaptırdım, daha önce de yaptırcağımu bilmiyordum gecesinden bi sürü çikolata yedim normalde de yemiyordum o gece yiyesim tuttu yedim yattım, şekerim 94 çıktı açlık. Yüklemeden sonra birinci ölçüm 168 ikinci ölçüm 180 çıktı doktorum yüksek vs dedi ama bence çikolatalardan sebep yüksek çıktı ama doktor biraz panik etti beni. Meyve bile sadece sabah kahvaltıda yiyebilirsin dedi. Normalde de yemem öyle gece meyve ama yasaklayınca insana çekici geliyor ya o yüzden yiyesim geliyor. Sizin kaç çıktı şekeriniz ben de dahiliyeye gideceğim de ne diyecek acaba