Newmom Çalışabilir raporu alacağım haftaya. Nst ye mi bağlıyorlar acaba? Bir de o raporu çalıştığımız yere mi vereceğiz?
Buskat Newmom bazı doktorlar nst ye bağlamadan vermiyor benimki gibi mesela. Bazısı da gerek görmüyormuş
Yesimdag Bugün aldim çalışabilir raporunu. Nst falan gerekmiyor. Normal bir hamilelik geçiren herkese veriliyormuş. Dikkat edilmesi gereken tek şey en geç 31+6 da veriliyormuş. Doktorum ve Hastane gerekli hazırlığı yapmış gittiğimde direk aldım hiç sorun olmadı çok şükür. Sisteme girdikleri için otomatik olarak raporum aktif hale geliyormuş ayrıca işletmeme gerek olmayacağımı söyledi hastane çalışanı
Derya341986 Benmkide nst ye bağladı ama analık raporu yaızyor altta da analık çalışabilir yazıyor doğru raporu aldım heralde değilmi