lerem_merel Dry2405 o haftalarda bendede oluyordu bebek yerleşme sürecinde olduğu için bel ve karın ağrısı olabiliyor bol bol dinlen beline yastık koy 🥰
Kaderrhamza Dry2405 bendede var canım bel ağrısı halsizlik hiç yataktab kalkamıyorum bende normaldir yani için rahat olsun 😘
Ayse344 Ben de 12 haftalığım devam ediyor uzun süre ayakta duramıyorum. Uzanınca bacağının arasına bir yastık koy belini destekle iyi geliyor
Dry2405 Ayse344 Ayse344 bir de progestan kullanıyorum tansiyonumu aşırı düşürüyor belime yastıkla bacak arama yastıkla deneyecem teşekkürler
Ozlm_31 Esracmmm şimdi 10 hafta 3 gunluguz hala sırt ağrıları kasık agrilari bel ağrıları devam ediyor