Esracmmm Kızlar 8. Haftamız böyle hafta da 3 kez falan arada 3 saniyelik bi çarpıntı olup normale dönüyor korkmalımıyım
Aylin735 Esracmmm hayır normal ilk gebeligimde çok yaşadım fenalık geciriyordum kadın doğum ve kardiyoloji doktoruna muayene oldum normal dedi iki doktorda
Sumeyye-88 Bende yaşıyordum doktorum bana da normal hamilelikte olur dedi şuan 19.haftadayim eskisi gibi sık olmuyor