Esilasukran23 Kizlar Ben 37+1 38.haftafa dogum yapanlar dogumum basladiginu nasil anladiniz. Benum kasilmalarim siddetli suan ama duzensiz.
Kucukcicek61 Düzenli aralıklarla gelmesi lazım, 10 saniye kadar sürüyor o kasılma ağrı sancı artık ne derseniz. Sonrası zaten kendiliğinden geliyor sakin kalin anı yaşayın çok güzel bi anlar bence
Esilasukran23 Kucukcicek61 Gebeligim biraz tecrubem var ama her dogum farklidir diye dusunuyorum. Bakalm suanlik iyim su gelmesi nisan gelmesi bisey yok sadece kasilma ssertlesme var