Herkese merhaba, 19 haftalık hamileyim bugün bi kalp rahatsızlığım olduğunu öğrendim. Hamilelik riskli, hayati tehliken var , nasıl daha önce doğum yaptın vs vs bir sürü şey söyledi bugün doktorlar. Hamile iken herhangi bi kalp rahatsızlığı yaşadığını öğrenen, sağlıklı doğum yapan var mı acaba ? Problem neydi, nasıl yollar izlediniz ? Paylaşırsanız çok sevinirim.