mervekocogl yagmur_3566 12+3 üm bende de aralıklarla oluyor. Son muayenemde doktorum bebek ve plesenta büyüdüğü için olabilir normal demişti. Ama ağrı çok şiddetliyse bir muayene olmanızda fayda var
Selin356 Bende de var aynısı canım 10 haftalığım üşütmeden kaynaklı olur dedi doktorum ayaklarını sıcak tut