Bende ilaç kullanıyorum ama 100lük kullandım 3hafta çok düştü değerim 0.09 oldu. 75lik kullandım 12ye çıktı şuan bi gün 100 bi gün 75 kullanıyorum 8olmuş. Şimdide hafta içi 100lük hafta sonu 75lik içmemi söyledi değerm 2.5ve altı olması gerekiyormuş gebelikte problem olur yoksa dedi