Umutanne27 adetim 1 Mayıs bu ay femara+gonal f+Ovitrelle kullandım salı günü kan verdım 1.20 Çarşamba kan verdim 5.9 napayım sizceee💙
Yenibirannee Umutanne27 5 üzerindeki değer pozitif oluyor canım. Ama sen 2 gun sonra tekrar kan ver bakalim inşallah sağlıklı şekilde ilerler 🌸