Kızlar devlette süreç nasıl işliyor önce kadın doğumdan randevu almak gerekiyor perinatolojiye randevu açması için ama uzun süre sonraya mı randevu veriyorlar şuanda 20 haftalıgım zaten 22-23 hafta son haftalar o zamana nasıl denk gelicek gec mı kaldım acaba tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi