Yenibirannee Syma_07 bazi ürünlerini kullandim yakalik biberon temizleyici. Bakim kremi olarak almadim ama. Memnun kaldim ben
defneemom Syma_07 alt açma bezini kullanıyorum hayat kurtarıcı resmen🤲birde deterjanını kullanıyorum memnunum
Pnrpnr_ Syma_07 biberon temizleyicisini bir doktor anne inceleyip paylaşmıştı güvenle kullanabilirsiniz diye 🥰 aklınızda bulunsun henüz ben de almadım ama alacağım
Naznaz123 Valla canım ben daha kullanmadım ilk gebelik az kaldı doğuma ben gittim aldım tüm ürünlerinden diğerleri çok pahalı geldi bana
Syma_07 Naznaz123 bebek bakım örtüsü biberon temizleyici kulak kurulama çubuğu temizleme pamuğu almayı düşünüyorum
Kukulikukuli12 Syma_07 deterjan yumusatıcı ve şampuanı kullanıyorum. Bir cok marka denedim en son bunlarda devam etmeye karar veridm 🤌😄