Kelebekk18 Kızlar hamile halde sigara kullanan var mı ben bırakamıyorum bebegim için endişeleniyorum hergün ama kötü bişi olur mu die napabilirim cok zararı varmı 😔
Nurkcy Kelebekk18 İllaki vardır zararı İçmemeye çalışsan iyi olur bebiş için.. Bende normalde sigara kullanmam kokusu rahatsız ederdi ama şimdi yanımda biri içince dumanı çok güzel geliyor içime çekesim geliyor hamilelik ne tuhaf zararlı şeyler insana çekici geliyor.. 😃
Mysmrt Kelebekk18 yani elbette zararı var ama ben doğum yapalı 2ay oldu hamileliğimde de içtim hala içiyorum çok şükür bir sıkıntı yok bebeğimde
newmom07 Var tabiki. Bile bile içmeyin lütfen bende içiciydim ve bıraktım 2 gebeliğim. Emzirirkende içmeyi düşünmüyorum, eşime evde icmesinede izin vermeyeceğim. Zararı net bilinirken dönüşü olmayan şeyleri yapmayın bence
Gokcennn Canım tabiki zararı var ama bende bırakamadım ama ne kadar içtiğime hep dikkat ettim sağlık ocağında ebede bırakamıyorsan bile günde 3 tane içmeye çalış sadece dedi sonra daha da azaltmaya çalış dedi gün gün azalt sende vitaminlerini eksik etme
Kelebekk18 Nurkcy he valla öyle yaa sigarasız kahve içemiyorum cok zor bi durum cidden azaltmaya başlicam 🫣
Elonice 26+4 Olduk cok şükür. Sigarayi katiyen birakamadim herşey normal gelişimi guzel deyince doktor kendimce açık kapı biraktim sigarayi birakmak dahada zor oldu. Ama bugun sabah uyandigimda lekelenme tarzinda kanamam oldu bugunden itibaren bıçak gibi kesiyorum geç oldu ama zararin neresinden dönersen kâr. En azindan dogurana kadar bi sekilde birakmayi dene vicdan azabının yükü o kadar agirmiski bugun anladim.
Kelebekk18 Elonice cok geçmiş olsun dikkat et canım aynen öyle oluyor saglıklı duyunca daha rahat davranıyor insan ama bilemezsin ne olacagını dikkatli olmakta fayda var yavaş yavaş kesmeye calışcam inşallah başarırım bebegime bi zarar vermeden sende saglıkla kucagına alırsın ınşallah bebişini canım bundan sonra sende sakın içme 🙏🏻❤️
Elonice Kelebekk18 Kesinlikle öyle sağlıklı olunca rahat davrandım ama Minik bi uyarıydı artik bu bebişte çok iyi şükür artik kafayida yesem stresten ayilip bayilsamda dogurana kadar diye telkin ediyorum kendimi sende azaltarak birakmaya calis ne kadar yontem varsa deneyelim :)))
Kelebekk18 Mysmrt yani öyle herkes de sorun olmayabiliyor benim ablam da iki hamileliginde de dogurana kadar içmişti hiç bi sorun olmadı ama herkes bir değil işte endişeleniyorum mecburen