38+0 bugün kontrole gittim 4 Mayıs sezeryan günüm normalde nstde sancı çıktı alttan muayene yapcam dedi rahim ağzında yumuşama var yarın sezeryana alalım seni doktorum ben istemedim çok küçük şuan normal gelirse ssvd yaparız dedim zaten ssvd (sezeryan sonrası normal doğum) planlamıştık ama eşim istemediği için sezeryana dönmüştük ama bu haftada doğarmı hemen sancı çıkınca doğuyormu ya