mucizeyukleniyor Varmı benim gibi bekleyen ? Dün sancıyla hastaneye gittim 1 cm açıklık varmış, eve geri geldim. Bugün hiç sancı yok 🤷♀️
HayriyeBoztepe mucizeyukleniyor Bende 2 haftadır 1cm açıklıkla bekliyorum malesef ama bugün karnım çok kasılıyor ve kasıklarıma baskı var ağrıyor oturup kalkamıyorum hayırlısıyla kucağımıza alırız inşaAllah bebişleirmizi 🤲son günler geçmiyor 😔
mucizeyukleniyor Anneolmak188 kaça kadar bekleticekler sizi 40+5e kadar gelmezse suni sanci verilecek demişti doktorum bana
mucizeyukleniyor HayriyeBoztepe bugün benimde karnım çok sert gerçekten ama sanci yok işte. Kaçıncı haftaydı sizin. Amin inşallah sağlıkla gelsinler🥰
Anneolmak188 mucizeyukleniyor bilmem valla ben özel takipliydim daha 2 gün önce gittim devlete cumartesi gel acilden gir dedi
mucizeyukleniyor Anneolmak188 benimde sali 40+5 oluyo bakalim ne olacak, o güne kadar dogurmazsam tabi. Sanciniz olmasazsa suni verecekler sanırım size
HayriyeBoztepe mucizeyukleniyor hayır bende öyle Bi şey yok cnm çok geriliyor kasıklara aşırı baskı var bende damarlar geriliyor😂 iğne batması yokta
mucizeyukleniyor Anneolmak188 bende bu akşam başladı katlıyor insanı zor gerçekten ama iyi biseymis bebegin kanala girmesi icin