Denizinannesiii34 20.haftama cuma günü giriyorum sizce kızlar mart sonuna mi geliyo doğum yoksa nisan başı mi ayın kaçı olur acaba bilemedim kafam karisti
Msalbyrk Denizinannesiii34 bebeklerin sadece yüzde 5 i zamaninda tarihe göre doğuyormuş 🤷♀️ o yzden ben kendmi şartlandrmyom şubat ayı diyom😁
-zlhzynp- Benimde aynen böyle doktorum 7 nisan demişti en son. Tabi ultrason olursa daha erken de olabilirmiş.