Ervaduru 14 haftalıgım 4 5 gündür agrım var sanki böbrek ağrısı gibi bugün kontrole gittim doktor sorun görmedi ama hala sgrıyor
Selin356 Ervaduru çanım benımde aynıyım sol kasık ve sol üst boşluk ağrım oluyor batıyor üşütmekten olur dedi doktorum 😔 sıcak tut dedi
Ervaduru Selin356 bayago agruyor 2 kez kadın dogum a gittim bugun de üroloji ye USG ye giricem ama oda ta haftaya bebekle ilgili herşey iyi ama benim sol tafaım cok agruyor.
Selin356 Ervaduru enfeksıyon olduğunda da sol kasık ve sol taraft çok ağrı yapıyor benim hamılelıkten önce de ağrım olurdu hep enfeksiyondan dolayı çıkmıştı
Ervaduru Selin356 acile gidicem inşallah ya bi sebebi olsun artık ki ona göre tedavi olayım günlük işlerimş etkiliyor
Selin356 Ervaduru sonuçlar çıktı mı canım bebek ıyıdır onunla ılığını bir durum degıldır sen merak etme
Ervaduru Selin356 bebek iyyidi bugun gittim idrar cıktı ama bktıgım kdıyla bişy yoktu idrarda buraya da ultrasona alır die geldim almadı