BurcuArya35 Falancahanim cok çok silik var gibi görünüyor kan versen daha doğru olur ama keske regl gecikince yapman tekrari
Falancahanim Kızlar merhaba adetime 4 gün var ve dayanamadım test yaptım. Görünmüyor gibiydi ama ışığa tutunca net belli bu markayı kullandınız mı hiç?
Falancahanim Medine05yasar Bir boş gebelik yaşadım inanasım gelmiyor biraz günüm geçsin diye bekleyeceğim 🥲
Medine05yasar Falancahanim tabiki cnm senin kararın bir kere boş gebelik yaşadıysan bunda da böyle olacak bir kaydı yok
Zehrasavci Benimde 4 gün kala yaptım aynı böyleydi kan testi yaptım 107 cıktı değerim bence var hamilelik
Falancahanim Zehrasavci Kan vermeyi düşünmüyorum biraz zaman geçsin diye inanasım gelmiyor inşallah vardır 😅öncekinde çok erken ve küçük bi değerle öğrenmiştim
Eceselo1759 Falancahanim bence gebesiniiiiiiz 🎉ama kan vermek için beklemeyin bence kanınızı verin sonuca göre hareket edersiniz hemde içiniz rahatlamış olur 🌸
Falancahanim Eceselo1759 Hemen netleşsin istiyorum evet ama beklemek çok yoruyor kimyasal ise hadi diye korkuyorum ☹️bekleyeceğim 3-4 güne veririm kan
Falancahanim BurcuArya35 İşte sabredemedim:) kesin çıkar diye yaptım varsa da yoksa da çıplak gözle daha net tabi ama markayı ilk kez kullanınca emin olamadım
BurcuArya35 Falancahanim canm kimyasal vs olursa üzülmemen için ben birkac defa yaşadım sevinç kursakta kalıyor maalesef
asya2425 Bugün bende bu marka aldım canım ama bende de böyle çok çok aşırı silik vardı negatif diye attım ama gözükmüyordu bende
Falancahanim asya2425 Negatif olduğunda hiç çizgi emaresi olmaz negatif testi de gördüm :) tekrarlayın bi isterseniz
asya2425 Falancahanim umut bağlamak istemiyorum eczaneyi zengin ettim 7 aydır çocuğum olmuyor artık umutlarım yok
Falancahanim BurcuArya35 Anladım demek istediğinizi ama kimyasal da olsa gebelik olarak sayılıyor belirtiler vs oluyor testte de çıkabiliyor yani :)
BurcuArya35 Falancahanim çıkıyor ama rwgli ile gidiyor canm🥰 belirti olmuyor tatlim beta hcg yükselmiyor ki beta ciddi yükselince başlıyor belirtiler