Bet1 ben şimdi38+5im ama bebeğin suyu fazla olduğu için kafa bası yapamıyor. Yapamadığı için de 3 cm de kaldım açılmam devam etmiyor , sancılarım sıklaşmıyor. Hemen kesiliyor. Ebeler büyük ihtimalle sezaryen dedi. Suyundan dolayı. Benim de ikinci gebeliğim ilki normaldi. Şehir hastanesinde yaptım. Ama sezaryen olursam devlet nasıl merak ediyorum 🥹