Rumuzsuz Merhaba anne adayları. Benim 8 gün önce ymurtlama günümdü. Çarşamba sadece çatlama gününü değerlendirebildik. Dün ve bu sabah yaptığım erken test hayalet çizgi verdi. Kan tahlili verdim negatif. Böyle durum yaşayanlar beni aydınlatabilir mi? 
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Rumuzsuz elinizde varsa başka bir test yapın yanlış sonuç vermiş olabilir
Rumuzsuz ferhpnar benim de pek aklım almıyo şuan olanları 8 günde çıkması normal değil ama test de aklımı heyecanlandırdı 🌝
Rumuzsuz ferhpnar kan verdim negatifmiş. A dolunayes yok bu artı med erken gebelik. Diğeri day’s comfortdu
Rumuzsuz ferhpnar ben görememiştim de gebe arkadaşım gördü çizgiyi. Siz de gördünüz 🤍 henüz gebe değilken pozitif çıkmak da anca benim başıma gelebilirdi 😂😂😂
ferhpnar Rumuzsuz burda bi arkadaş daha vardı dün onun da kan da 2 küsür çıkmıştı testte de aşırı silik varla yok arasıydı 2 çıktığında dün yine kan vermiş 24 felan çıkmıştı değeri