Fulyafulya kuzenim de yeni doğum yaptı. Kontrollerde, ultrasonda vs miyomu hiç görünmemiş. Doğumda bi bakıyorlar 3cm eşe yapışık miyom çıkmış.
Miyomlu illa sezaryan olcak diye bir şey yok.
Rahim ağzını kapatmıyorsa ve başka bir soruna neden olmayacaksa normal doğum yapılıyormuş .