Ben size şu yada bu diyemicem sezaryen oldum bugün çok korkarak girdim ameliyat hanenin soğukluğu ortam ,sonradan sezaryen sırasında olanlar kalp mi desem sırt mı bilmiyorum o ağrı uyutuldum bebeği gördükten sonra ağrılar çok oluyor anestezi etkisi geçince ben ikisinden de korkuyordum zaten ama ameliyat güzel geçti geçmesine. Bu arada sezaryenden sonra süt gelmez konusu palavra sütüm geldi emzirdim bebeğimi. Normale de yorum yapamıcam hiç bir doğum aynı değil hayrlısını isteyin kendi akışında oluyor herşey ☺️🙏