Ben nişantaşında kliniğe gidiyorum. Gen testi de ekstra bir test ikili üçlü tarama testlerinden daha net. Fetal DNA olarak da geçiyor laboratuvarlar yapıyor bunu benim testim Amerika da değerlendirilecek. Detaylı ultrason da hem 13. Hafta hem 22. Hata gibi yapılacak gittiğim doktor bizim cihazımız yeni bir cihaz diye açıklama yapmıştı belki ondandır diye düşünüyorum