17 haftalık olduk 2. Hamileliğim ama hâlâ hissetmiyorum normal mi bu ? Randevuma daha var mutlaka sorucam doktora da ama içim pek rahat değil 2 hafta önce acile gitmiştim ağrılarım vardı doktor herşey normal dedi bişey olsaydı o zaman söylerdi diye düşünüyorum ama sorıyım dedim size de