39+0 olmuştuk salı gunu normal haftalık kontrolüm icin 11 de hastaneye gittim iceri girer girmez doktor karnima bakti sekretere sordu kaçıncı haftasında diye 39 u duyunca şaşırdı çünkü benim.haftama gore karnim hayla dikti yukaridaydi bebegin başı asagi dönmüştü ama inmemisti.doktor dedi senin hic sancin bel agrin yokmu dedim yok cok şükür hamileligim boyunca hicbir zorluk cekmedim sanci falan kusma yasamadim.cati muayenem.yapildi 1 cm açıklık vardı sonra ultrasonla bakildi.bebege bende 2 haftalık karın geriligi vardı enfeksiyonumdan dolayı doktor bianda dedi hadi senin yatisini veriyorum aksam 6 ya kdar.burdayim doguma alicam hem artik haftan gelmis hem bebek kilo almamis bu hafta.bosuna beklemeye gerek yok normal ihtimali varken normali deniyelim eger acilma olmazsa sezeryana aliriz.ben tabi dogum lafini duyunca birden dondum kaldim hemen eşimi aradim geldi yatışım yapıldı suni sanci verildi aksam 6 ya kdar sürekli kontrol ettiler arada kas gevsetici serumde verdiler topun üstüne oturdum yuruyus yaptım en son 6 da son kez acilmayi kontrol ettiler 9 cm e ulaşmısti ve dogumu başlattilar 18.35de kızımı kucagıma aldım cok şükür 47 cm 2560 gr dunyaya geldi.Dogum kismi rahatti ama beni tek zorlayan suni sanci oldu bi ara basaramicam sandim ama kızımı gördükten sonra hersey bitti.suan biraz Dikişlerim sızlıyo onun dışında hersey yolunda 5 dikisim var.Hepiniz sag sağlim bebeklerinizi kucaklariniza alın inşallah