Omur3534 Arkadaşlar 17 gün önce serklaj olmuştum bugun kan tahlilimde crp 41 olduğunu gördüm çokmu yüksek sizce başına gelen varmı ?
Senle1 Omur3534 canm bnm iki üç hafta önce titreme vücut ağrısı ile gttm 77 çıkmıştı benmde doktorum enfeksiyon artışı dedi
EdaBozan Sonucunu doktorun görmedi mi bununla alakalı bişey demedi mi normalde değer yüksek enfeksiyon olabilir
Omur3534 Ben böbrekle alakalı yaptırmıştım bu testleri ancak salı günü müsaitmiş doktorum asistanıyla görüştüm
Mervemerve45 Benim de hamileliğin 8. Haftası crp 48 çıkmıştı antibiyotik ile 10 günde düşmüştü. Şu an 19. Haftadaki Bi sorun yaşamadım.