ciceklianne Kızlar benim gebe kalma hikayem çok tuhaf oldu. 6 Ay doğum kontrol hapı kullandım. Deprem gecesi ilaçlarımı evde unuttuğum için bırakmak zorunda kaldım. Daha sonra da başlamadım. Ama bir türlü adet göremedim. Son adet tarihim 8 şubat. 21 martta beta verdim negatif çıktı. Doktorum duphaston isimli bit adet söktürücü verdi. Bitirdim ama yine adet olmadım 10 gün beklememe rağmen. Daha sonra bayramdan bir gün önce kan verdim ve beta 1100 çıktı. Doktor 4 haftalık hamile olduğumu söyledi. Şok olduk. 2.5 aydır adet olmuyordum. İlaç sayesinde mi oldu bilmiyorum.
Tgcgkhn ciceklianne şey o ilaç aynı zamanda bebeğin tutunmasını sağlıyor ay ne güzel denk gelmiş ya :)
Annelik0707 ciceklianne mucize gibi ya 🤭bende en son 8 şubatta oldum arife günü gittim kan falan negatif tarlusal verdi bitirdim 2 gün geçti ama gene olmadım bekliyorum bende Bi yanım umutsuz Bi yanım da acaba olur mu diyor çok var sizin gibi olan 🥴
_nigarr24_ ciceklianne ben 1.5 ay regl olmadım,doktorum duphaston yazdı sonra baya baya regl ağrısı yaşıyordum ama gelmiyordu bir türlü. O zaman üniversite sınavım vardı doktora da gitmedim hiç takmadım da. Üzerinden 1 ay geçti. Neden regl olamıyorum diye ultrasona girdim. Evet içerdeki bebiş regl olmama engelmiş🤣2 haftalıktı ama.
ciceklianne Tgcgkhn doktoruma söyledim hocam söktürücü kullanıyorum bir şey olur mu diye. Yok merak etme daha güzel tutunmustur dedi 🤭🤭
ciceklianne Annelik0707 ah insallah olurr en güzel zamanda 🤲🤲🤲 rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu. Bende de hep adet düzensizliği vardı ilk adet olduğumdan beri. Pcos yüzünden. Siz de umutsuz olmayın insallah 🌻
ciceklianne _nigarr24_ ya ayni şeyler gerçekten. Ben de 4 haftalık olana kadar beklemisim. Çünkü bayağı adet sancısı gibi sancim oluyordu 😅
_nigarr24_ ciceklianne hayırlısı işte. Şimdi o bebiş ayağımda sallanarak uyuyor😁🥰Hayırlısıyla sen de bebişini kucağına alırsın in şa Allah💞
Busra5454b Merhaba, adetlerim pcos sebebi ile düzensiz. Gebelik istiyorum ama yumurtlama görmedim hala. Duphaston kullanıp yumurtayan var mı? Duphaston yumurtlamaya yardımcı mi? Adetimin 17. Günü, şimdi kullansam olur mu