Aliyna 38+2yim geçen hafta nstde küçük sancılar çıktı ara ara yine kasılmalar oluyo dün gece biraz kasılma oldu geceden beri karnım semsert onun haricinde hiç bir şey yok hiç doğurmayacakmışım gibi :')
Selisscee Aliyna benimde 38+1 normal gözüküyor doğumum, sancilarim oluyor bazen kuvvetli şekilde kasılmalar oluyor ama sürekli tuvaletteym ya yürüyüş yapaym diyorum baskidan zor yetisiyorm çokta beklesin istemiyorum en azından 39 civarı gelsin diyorum 🫣
Aliyna Selisscee bende suni sancıdan çekiniyorum ama kendi gelmeye niyeti yok gibi, Allah kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌿
Selisscee Aliyna aminn bende suni savcıdan korkuyorum hatta doktoruma suni ye gerek kalırsa alın bile dedim 🙃