Kızlarrrr bugün 16+4 oldum hastaneye gittim bacakları kapalı şekilde duruyor geçen hafta yine gittim yine bacakları kapalı şekildeymiş hiç bi şekilde cinsiyet öğrenemedik çok merak ediyorum, bugün doktor sadece kız olarak tahmin yapabiliyorum ama net bişey diyemem çünkü tam göremiyorum dedi meraktan çatlamak üzereyim 🥴🥴 var mı böyle başına gelen?? Yine de ultrason fotoğraflarını yüklemek istedim

