Ozlemslck34 Biesey sorucam kizlar devlete gün verip doguran veya soran oldumu 37 haftallikken veriliyormu gün
Busel Ozlemslck34 devlet sonuna kadar normal doğumu bekliyor önceki doğum sezeryan ise ona göre gün veriyordur ama direk sezeryana gün vermiyor
Ozlemslck34 Busel benimkinin kafasi dönmedi icin sezaryan dediler ondan aklm karisti gun verirlirmi diye erken alirlar belki çünkü hamililik beni mafetti kasilmalarmda cok var baski oluyor
Mavisssss98 Ozlemslck34 malesef sezeryanı desteklemedikleri için sonuna kadar bekletiryorlar ben doğum yapalı bugun 3 gun oldu özelde doğum yaptım ben bayramda gun aldım bayramdan sonra doğurdum devlete kalsaydı hala beklerdim benim kızım bide makat gelişti
xxelifxx Ozlemslck34 daha dün devlette 38 haftalık gebeyi bekletiyolardı dönebilir diye son ana kadar sezeryan yapmıyorlar eğer sezeryan olunacaksa da 39 bekliyorlar