beyzacoskun en son aybike atık karslı’ya gitmiştim derincedeyken, sayesinde devlet hastanesi fobim oluştu. O kadar ters, o kadar ezikleyici davrandı ki… Bu gidişle doğumu da özelde yapmak zorunda kalıcam.
Orada birçok doktora gittim en memnun kaldığım Funda Demirel ve Evrim Yavuz parlar olmuştu.
Hatta ikisine de var su an. Ben de bakarken derincede hala devam den Gülten Cevizliye aldım randevu, hiç gitmemiştim ama bebeği görelim yeter…