Nunuuh Merhaba kizlar.Ben 31+2 hamileyim.Bu zamana kadar hic qazlı içecekler kullanmadim bu gun 330 ml cola içdim.Şimdi vicdan azabi çekiyorum resmen🥺Bir şey olmaz dimi?Doktorum icmesen daha iyi demişdi amma çok canim çekdi