didemkose Kızlar ben daha 4,5 haftalık gebeyim ancak karnımda aşırı şişlik oluyor gaz sancısı oluyor sizde de oluyor muydu ne yapmalıyım?
Sevince didemkose oluyordu bende hala var, ne yaptıysam var yapı meselesi düzgün lavaboya çıkmaya çalış yani bende kabızlık oldu muhtemelen o yaptı çözdüm gibi kabızlığı ama hala var şişkinlik sertlik.
abilgen didemkose başlarda aşırı derecede vardı, gaz şişkinlik. 15.haftadan sonra azaldı ama tamamen hiç geçmedi. Arkadaşın dediği gibi yapı meselesi.
didemkose Teşekkür ederim , yediklerimede dikkat etmeye çalışıyorum ama ne gaz yapıyor çözemedim geceleri sancı ile uyanıyorum gaz problemi olduğunu anlıyorum umarım hepimiz şifa buluruz ❤️